Taller salut: Menja bé, et sentiràs bé

El passat dimarts 27 de setembre, 5è i 6è van gaudir d’un interessant taller de salut: Menja bé, et sentiràs bé.

Era un taller organitzat per l’ajuntament de Castellví de la Marca durant la Setmana de la Salut per promoure una alimentació saludable, sostenible i de proximitat. El taller, realitzat a través de la Diputació de Barcelona, va ser dinamitzat per la Laia, de Funbrain. D’una manera molt didàctica i amena va saber captar l’atenció de l’alumnat i els va fer interactuar. Primer van anant recordant la piràmide dels aliments.

A continuació van comentar les racions i els aliments que cal menjar al dia. Després van haver de col·locar un aliment escollit a una de les cistelles d’aliments.

I seguidament van fer un experiment per saber com el nostre cos regula els greixos. Van quedar ben impactats.

Van debatre sobre els sucres de les begudes i el poc saludables que són per nosaltres.

I per finalitzar, van realitzar un kahoot molt interessant!!

S’ho van passar molt bé i van aprendre molt!!!

I encara faran durant aquesta setmana un passaparaula dels aliments!!

Aprendre és divertit!

Cicle Superior