Taller de castells a Cal Figarot

El mateix dia que vam anar a veure l’exposició del Sireni al Vinseum els alumnes de Cicle Superior vam aprofitar per a fer un taller de castells de la mà del cap de colla dels Castellers de Vilafranca, el Toni Bach. És una activitat molt divertida i interessant. Vam conèixer coses de la història del fet casteller i vam aprendre a fer una pinya com cal per tal que la Cristina pugués enfilar-se com a enxaneta.

Aquesta activitat forma part de la preparació de la propera trobada Erasmus a Grècia. Els alumnes que hi participin ensenyaran aquest taller als alumnes de l’escola grega. Sempre que ho hem fet hem triomfat!