Sessions de storytelling en anglès a Cicle Superior

Dimecres ens va visitar en Jamie Keddie a l’Escola.  En Jamie és un mestre, autor i “storyteller”.  Estem molt contents que col·labori amb nosaltres en la preparació de la trobada virtual Erasmus que estem organitzant per la setmana vinent (del 18 al 21 de gener).  Durant aquesta setmana mestres de les 6 escoles que participem al projecte (Finlàndia, Polònia, Eslovènia, Espanya, Regne Unit i nosaltres) ens trobarem online per compartir bones pràctiques i reflexionar sobre l’aprenentatge de la llengua estrangera.  En no poder-nos trobar físicament per causa del Covid, hem optat per aquest format online.  El passat mes de desembre en Jamie va venir a fer una altra sessió a l’aula de 6è.  Hem enregistrat les dues sessions, i seran material que comentarem en un webinar dimarts vinent.  Tots dos grups van gaudir molt de l’activitat!  Moltes gràcies per venir, Jamie!!