Programa de Consum de Fruites i Hortalisses a les Escoles

Aquest curs també formem part del Programa de Consum de Fruites i Hortalisses a les Escoles.

S’ha previst fer 6 entregues mensuals, de gener a juny de 2020, amb un total de 2-4 peces/racions de fruites i/o hortalisses fresques per a cada nen/a.

La primera entrega s’ha realitzat aquesta setmana de gener amb tres peces de fruita (mandarina, pera i poma Golden), per a l’hora d’esmorzar o berenar.

És important que les famílies conegueu l’existència del Programa, la importància de menjar fruites i hortalisses i l’esforç que el sector agrari productor està fent per donar suport a aquest Programa i promoure entre els nens i nenes hàbits de consum saludable. Per això, us mostrem aquest tríptic (per visualitzar-lo, cliqueu a sobre de la imatge del cartell):