Primer dia a l’escola de Kassel – Alemanya

Avui ha estat el primer dia a l’escola Wilhelmsgymnasium de Kassel.

Hem tingut una molt bona rebuda.  De bon matí, hem fet uns jocs de coneixença per trencar el gel.  Per grups, amb els alumnes de la classe, hem fet un tomb per l’escola. És enorme!! Hi ha un orgue i tot!   De fet, hi estudien 1200 alumnes, és com 10 vegades la nostra escola.

Al matí estem a l’escola de les 7.55 fins a les 13:10, amb dos descansos de 20 minuts.  Després del primer pati, hem fet una activitat sobre la resolució de conflictes, un dels temes de la nostra trobada.  Per grups hem dissenyat i dibuixat unes petites històries que acabarem dijous.

I després del segon pati hem fet classe de música.  Ens hem ensenyat mútuament danses tradicionals.  Nosaltres hem ballat la Marieta Cistellera.  Aviat l’han après i l’hem ballat tots junts.  Ells ens han ensenyat una dansa tradicional alemanya que es balla en grups de 8.  A la tornada l’ensenyarem als nostres companys.

Hem dinat a la cantina de l’escola.  Fan un dinar molt bo!  Podíem triar entre pasta i patates amb una salsa de formatge quark.

I a la tarda hem fet una gimcana.  Trobàvem les pistes en una aplicació al mòbil i havíem de fer una tasca en diferents punts del recorregut. Tot fent la gimcana hem visitat el parc Bergpark Wilhelmshöhe, que està reconegut com a Patrimoni de la Humanitat per la Unesco.  És preciós!

Ha estat un dia intens, però molt bonic!  Demà més!