Nil Montalà guanyador del Certamen de Lectura en Veu Alta!

L’alumne de 4t Nil Montalà va ser escollit per representar l’escola en la categoria de Grumets Vermells (3r i 4t) en el Certamen de Lectura en Veu Alta.

Va aconseguir passar la primera fase comarcal, la qual ja és molt complicada perquè hi ha molts aspirants i de molt nivell. Poder anar al Caixa Fòrum per participar a la fase final i estar entre els millors ja va ser el primer gran èxit. Un cop allà, va fer la lectura d’un fragment del llibre que ell mateix havia escollit (Cosins SA – La casa embruixada, de Maria Menéndez-Ponte) i es va erigir com a guanyador de la categoria de la zona Barcelona Comarques. Segon gran èxit!

Ara li queda la cirereta del pastís, que és anar el proper 1 de juny al Teatre Nacional per rebre el reconeixement i recollir el seu premi.

Moltes felicitats Nil! Des de l’escola et felicitem per la bona feina que has fet! T’ho mereixes!

Ets un exemple per als teus companys i companyes com a persona que gaudeix de la lectura!

En aquest link podreu veure Enllaç Lectura en Veu Alta la lectura del Nil a partir dels 17 minuts i 20 segons; i el moment del veredicte a les 2 hores i 8 minuts.

A més, a l’hora i 51 minuts hi podeu veure el company de classe Cesc participant en un número de l’il·lusionista Sergi Armentano.

Esperem que ho gaudiu!