Meet Polònia

Aquest matí la classe de 4rt de primària, els Mamuts, hem fet una videotrucada amb l’escola de Warsaw de Polònia.

Aquest segon trimestre, el cicle mitjà participa en un projecte de E-twinning amb Polònia, Lituània i Turquia. I avui hem fet el primer contacte amb una de les escoles per presentar-nos, explicar característiques de Castellví de la Marca i explicar algunes tradicions de Catalunya com Sant Jordi i els castellers.

Ens ha agradatmolt conèixer els nens i nenes de l’escola de Polònia i descobrir algunes característiques del seu país. Per exemple, ens han descrit la seva bandera, ens han parlat de les muntanyes “Tatra” que es troben a la capital i que els menjars tradicionals són els “bigos” i el “zurek soup”.