Mataconills: Alumnat de 6è contra mestres

Avui s’ha disputat una competició de “Mataconills” a dues pilotes alumnat de 6è contra mestres.

El “Mataconills” és un joc que consisteix a matar a cop de pilota als jugadors de l’equip contrari. L’única cosa que s’ha variat és jugar amb dues pilotes. Això, fa que el joc sigui molt més dinàmic i convida que tothom pugui participar.

Guanyava el millor de 3 partides amb temps límit de 10 minuts. Els partits han estat molt ajustats, però finalment han guanyat els mestres (2-1).

S’ha transmès un missatge d’esportivitat i respecte entre rivals i tothom ho ha gaudit molt!