Judo a les sessions d’EF

Els monitors del Club de Judo Els Monjos es van posar en contacte amb l’escola amb l’objectiu de poder donar a conèixer aquest esport, el judo, entre l’alumnat i animar-los a practicar-ho. Com que és un esport que normalment no es treballa a l’escola, es va decidir que podria ser bona idea. Així, la primera setmana d’aquest mes de maig l’alumnat de primària, de 1r a 6è, van poder gaudir d’una sessió de judo.

A través de diferents jocs han pogut practicar i conèixer els valors que formen part d’aquest esport.

Ha estat molt interessant i ho han gaudit molt!