Internet Segura 2021

Avui és el dia de la Internet Segura i a l’escola també hi hem participat.

L’alumnat de cicle superior hem treballat una proposta del programa Internet Segura, que enguany té el lema Més digitals i protegits que mai. En la situació sanitària actual, les eines digitals s’han convertit encara en més imprescindibles (teletreball, educació per videoconferència, cultura en línia, compres per Internet, trucades amb vídeo a familiars i amistats…), i aquesta nova situació també requereix més protecció i ciberseguretat que mai.

Hem realitzat un debat i hem vist un vídeo per reflexionar sobre la sobreexposició d’informació personal a Internet i la suplantació d’identitat. Després del vídeo hem realitzat un qüestionari per saber el grau de perillositat en la nostra exposició a Internet i a les xarxes socials.

Ha estat molt interessant!

Us animem a reflexionar sobre les nostres actuacions!