Internet Segura

Aquesta tarda ens ha visitat un mosso d’esquadra de Vilafranca del Penedès per fer una xerrada a 6è sobre el tema d’Internet Segura.

L’objectiu de la xerrada era informar els joves sobre els avantatges de la xarxa, i conscienciar-los dels possibles perills que comporta un ús irresponsable d’aquests mitjans, especialment pel que fa als continguts inapropiats i als possibles delictes virtuals que es poden cometre a través de les relacions online.

Ha estat una xerrada molt interessant on els alumnes han pogut fer preguntes i resoldre dubtes. Aquest dijous tornarà a venir per fer una xerrada semblant als nostres pares i mares.

Famílies d’El Castellot, no hi podeu faltar!!

Anoteu a l’agenda: Dijous 21 d’octubre a les 14,30h.

Pensem que és molt important l’assistència de les famílies a aquesta xerrada, donat que cada dia més, l’ús d’aquest mitjà en tots els àmbits de la nostra vida i sobretot en la dels nostres fills/es i alumnes, requereix d’una bona informació de mans d’experts especialitzats en el tema.