Guest Day i taller de cultura tradicional (4t dia d’Erasmus)

El dijous 25 de gener va ser el Guest Day. Els nostres companys d’Alemanya ens van fer una presentació sobre la seva escola, la seva ciutat i els trets més importants del seu entorn. Entre elles, que hi vivien els Germans Grimm. I aleshores van aprofitar per fer una història representada. I a continuació, ens vam dividir en grups i vam acabar la història també representant-la. Va estar molt bé i ens ho vam passar molt bé.

I encara ens va quedar temps per dir quines diferències i semblances hi ha entre la nostra escola i la seva.

I la tarda també ha estat especial: l’August ens ha vingut a fer una taller de cultura tradicional. Primer ens ha ensenyat el ball de bastons i hem acabat amb la sardana curta. I també ha portat instruments tradicionals com la gralla i el flabiol.

Ens ho hem passat molt bé!

Gràcies, August per fer-ho possible!