Festa del Sol 2022

Ahir vam poder celebrar la nostra Festa del Sol! I aquesta vegada oberta a tothom! Ens va encantar poder veure les famílies i als exalumnes amb les seves famílies!

Enguany el tema va ser: UN DIA DE PLATJA.

El Celestí i la Roseta ens van anar explicant aquest dia a la platja mentre els diferents cicles van ballar representant als pescadors, els banyistes, els esportistes i els que van a relaxar-se al xiringuito. I per últim, tots netegen la platja dels residus que hi han quedat. Va ser una festa molt emotiva on també vam poder acomiadar l’alumnat de 6è.

Una festa preparada amb molt d’esforç, alegria i il·lusió i amb la col·laboració de tothom. Estem molt contents de poder-ho celebrar tots plegats.

Moltes gràcies famílies i AFA per fer-ho possible. Tenim un bon record que us deixem aquí:

FESTA DEL SOL COMPLETA: