FESTA DEL SOL 2019

Divendres i dissabte vam celebrar la nostra Festa del Sol. La festa de l’escola organitzada per l’AMPA i amb un espectacle de tots els nens i les nenes de l’Escola.

El divendres es va fer una gimcana nocturna molt amenitzada i divertida.

El dissabte pel matí van haver-hi moltes activitats, una d’elles va ser pintar la paret del pati de l’escola. Ara en podem gaudir tots els dies del resultat.

Per la tarda, es van obrir les portes de l’escola i tothom va poder mirar els treballs dels alumnes. Seguidament va haver-hi l’espectacle dels alumnes dedicat als oficis i a estudiar.

A continuació es va fer la despedida dels alumnes de 6è que va ser molt emotiva i també la despedida al mestre Jesús, que després de 24 anys a la nostra escola, es jubila. A tots i totes us desitgem el millor en el futur i aquí ja sabeu que teniu les portes obertes per vosaltres amb una abraçada acollidora.

A la nit, vam disfrutar del sopar de carmanyola acompanyat de música i també vam disfrutar del ball.

Uns grans moments per recordar. Fins a la propera!!