Festa de comiat amb les famílies

Avui, de bon matí, hem acabat les històries dibuixades sobre la resolució de conflictes.  Ens han quedat unes històries ben boniques que hem exposat a la sala on hem fet la festa al vespre.

Després, uns alumnes de l’equip de mediació han vingut a la classe a explicar-nos com funciona el servei de mediació de l’escola, i hem fet un “role-play” simulant una mediació.

A continuació hem tingut una estona per jugar, mentre es feien uns gofres a la cafeteria.  Ara ja estem molt integrats a la classe, i hem jugat tots junts a jocs de taula i també al pati.

Hem acabat el matí amb unes sessions de ioga i pilates que ens han fet unes alumnes de batxillerat.  Tot plegat per contribuir al nostre benestar 🙂

Al vespre hi ha hagut una activitat molt especial: la festa de comiat amb les famílies.  Ens hem reunit amb les famílies de la classe i els hem mostrat la presentació sobre Catalunya i les nostres tradicions.  També hem ballat les nostres danses: els companys alemanys han ballat una dansa tradicional d’aquí, i nosaltres la sardana curta “Marieta Cistellera”.  Després hem ballat tots junt un “flash mob” que vam aprendre a la classe de música.  Per acabar, hem compartit un sopar-bufet en què totes les famílies han col·laborat portant diferents plats.   Tot era boníssim!!