EXPOSICIÓ PROU! PLÀSTICS

Aquesta setmana hem anat al Polivalent on el Servei d’Educació Ambiental de la Mancomunitat ens ha fet unes visites guiades a l’exposició Prou! Plàstics. Ahir ho va fer l’alumnat de Cicle Mitjà i avui l’Alumnat de Cicle Superior.

Allà hem vist plafons i altres materials per sensibilitzar-nos i conèixer més de prop la problemàtica que se’n deriva de la gran utilització de plàstics d’un sol ús, per al medi ambient i per a les economies de les nostres societats. Després hem jugat a un joc de preguntes de verdader o fals i ens han acabat donant un obsequi que ens servirà per poder portar els nostres esmorzars sense necessitat d’utilitzar plàstic ni paper d’alumini. Ens ho hem passat molt bé!

Aquesta activitat s’ha dut a terme coincidint amb la campanya “Raons de pes” que ha iniciat aquesta setmana l’Ajuntament de Castellví de la Marca, juntament amb la Mancomunitat Penedès-Garraf i la Diputació de Barcelona, per fomentar la compra a granel i reduir els envasos d’un sol ús tot promovent la compra al comerç local.