Etiòpia un país de llegenda

El passat divendres a la tarda van venir a l’escola en Carles i la Judit a fer-nos una xerrada molt interessant sobre el dia a dia dels infants i les dones a l’Etiòpia rural i la presentació del conte “Etiòpia un país de llegenda”. Un conte que apropa als trets històrics i a les llegendes d’aquest país. La Judit Sadurní, juntament amb la Marta Fos, són autores del conte “Etiòpia, un país de llegenda”, i el Carles Estela és l’autor de l’exposició “Infàncies etíops” que tenim aquests dies a l’entrada de l’escola.

El Carles ens va explicar com viuen els infants a Etiòpia i vam fer unes activitats per veure com viuen els nens i nenes etíops.

En Carles i la Judit formen part d’una ONG que es dedica a recollir diners per un hospital materno-infantil a Etiòpia. Per tal d’ajudar i col·laborar, tothom que vulgui pot aportar diners per ajudar-los, ja sigui a través d’ONG, com la seva, comprant el llibre que ens han explicat on el benefici és pel projecte materno-infantil de la Fundació IPI-COOPERACIÓ, apadrinar, etc.

Ha estat una xerrada molt interessant i alhora ens ha fet reflexionar molt.