Ens visita la Tina Vallès!

Ahir ens va visitar la Tina Vallès, l’autora del llibre Mira, que han llegit l’alumnat de 5è i 6è, i del llibre Els pòstits del senyor Nohisoc, que estan llegint l’alumnat de 3r i 4t.

La Tina, a través de diferents preguntes que li vam anar formulant, ens va explicar varis aspectes relacionats amb el món de la lectura.

Vam aprendre que en l’elaboració d’un llibre hi intervenen diferents agents: il·lustradors, maquetadors, editors… que no sempre acaba totes les històries que comença, que també publica llibres per adults, però que no només es dedica a això. També és traductora i correctora.

Ens ha encantat que vingués a la nostra escola. Vam passar una molt bona estona i molt agradable. Li vam donar un detallet fet per nosaltres com a agraïment. Després ens va signar el llibre i ens vam fer una foto amb ella.

I també va visitar al cicle mitjà on van poder conversar una mica i també va poder signar els llibres.

Moltíssimes gràcies, Tina!

Esperem poder seguir llegint llibres teus!

I seguir gaudint de visites com aquestes!