Ens visita en Pep Puig!

Dijous dia 22 de febrer ens va visitar l’escriptor Pep Puig a l’escola. L’alumnat de 5è i 6è han llegit el llibre: Oi que ens hem perdut, Alícia?

En Pep va venir tota la tarda i ens va explicar com havia escrit el llibre, per què el va escriure, les diferències de l’escola en la dictadura i actualment… Va voler profunditzar en un poema de Miguel Hernández que surt al llibre i que el cantautor Joan Manuel Serrat el va convertir en una cançó. I la vam cantar junts. Va ser una xerrada-col·loqui molt interessant on l’alumnat va poder fer preguntes i comentaris que van voler.

I seguidament, l’autor del llibre va signar els llibres amb dedicatòries molt personals.

Va ser una tarda fantàstica! I ens encanta poder gaudir d’aquestes visites! Vam passar una molt bona estona i molt agradable. Li vam donar un detallet fet per nosaltres com a agraïment.

Moltíssimes gràcies, Pep!

Esperem poder seguir llegint llibres teus!