El Cicle Superior ha anat de colònies al Delta de l’Ebre

Aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior han anat de colònies al Delta de l’Ebre, en concret han estat al Poblenou del delta. Han sigut tres dies molt intensos en els que hem pogut descobrir aquest espai tan bonic ple de coses molt interessants. Hem anat en bici per les llacunes, hem vist un munt d’ocells -sobretot molts flamencs!!-, hem pujat a un vaixell que ens ha dut fins la desembocadura del riu, ens hem mullat els peus -i alguna cosa més- a la platja, hem anat en barques de perxar (les tradicionals del delta)… Ufff! quantes coses! I a més hem pogut fer un joc de nit, una vetllada, jocs i un taller d’estampació de samarretes -que hem hagut d’acabar a l’escola perquè allà estàvem rendits de la sortida en bici.

En resum, un record molt bonic que ja ens quedarà per sempre: el d’haver compartit amb companys i mestres tres dies magnífics en un entorn molt, però que molt impressionant.

Ah! i hem menjat una fideuà i una paella… mmmmmm!

PS: També hem jugat al joc del “zorro”, un joc d’investigació “criminal”. (Tot i que algun ha acabat remulladet a la piscina per no aconseguir els reptes que s’havien proposat).

Si voleu veure més fotos podeu anar aquí