Concert UIUI (Un infant, Un instrument)

UIUI en concert!

Aquest 2 de juny, a la Societat de la Múnia, l’alumnat de 4t, conjuntament amb alumnat de les escoles Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys i Teresa Godes i Domènech de la Joncosa del Montmell, van realitzar el concert final de curs del projecte UIUI (Un infant, un instrument).  Un concert  dinamitzat per l’escola de música Contrapunt i que van gaudir, a part dels mateixos protagonistres, les famílies d’aquest alumnat.

Veure i escoltar aquests músics va ser molt emocionant!

Aprofitem per agrair des de l’escola el gran treball que realitzen setmanalment els membres de l’Escola de Música Contrapunt, els mestres de música de l’escola i l’esforç de l’Ajuntament de Castellví de la Marca per fer possible aquest projecte.

I també volem agrair a la Societat de la Múnia per cedir l’espai per poder realitzar el Concert.

Moltíssimes gràcies i molt bona feina!

Esperem repetir l’any vinent!

Instruments de 4t de l’Escola El Castellot: violí, viola i violoncel.