Colònies a Palamós

Els de cicle mitjà vam anar de colònies a Mas Gorgoll (PALAMÓS).

Vam arribar a la casa de colònies i ens van rebre els monitors.

Ens  van ensenyar el bosc que era un dels patis que hi havia, el bosc va ser el primer pati del primer dia.

Després de dinar vam anar a les habitacions i a continuació vam anar a la platja. Vam fer dos grups i mentre un grup jugava al mocador els altres estaven a les roques, pescant amb caçapapallones, pescant petits animals. Després  vam tenir temps lliure, i vam anar a sopar. I ens van aparèixer uns pirates i ens van explicar que un dels pirates havia perdut la seva espasa i vam decidir que la buscaríem l’endemà. Vam fer el joc de nit i ens vam anar a dormir. Ens vam llevar, vam anar a esmorzar i vam anar al segon pati que era un camp de futbol. Hi havien barques també hi havien rucs, cavalls i gallines. Després els monitors van trobar un mapa de l’espasa del pirata i ens vam posar a buscar l’espasa. I la Martina Mestres la va trobar.

A la nit vam fer una mini discoteca, després de la discoteca vam anar a dormir.

Ens vam llevar, vam anar a esmorzar i vam anar a jugar al bosc. Després vam tornar a la platja i ens vam mullar els peus. Allà vam fer relleus i una competició a veure qui feia la muntanya de sorra més alta i vam anar a dinar. I després ja vam tornar cap a l’escola.

Han estat molt divertides i ens han agradat moltíssim.