Castells i Festa Major (5è dia d’Erasmus)

El divendres 26 de gener, últim dia de la trobada Erasmus, vam anar a la seu dels Castellers de Vilafranca (Cal Figarot) per conèixer aquesta tradició tan nostra.  Hi vam fer un taller de castells, l’alumnat visitant, i el grup de 5è.  Va ser molt interessant aprendre sobre l’origen dels castells, el nom que rep cada construcció, i sobretot fer un petit castell nosaltres.  Un dels alumnes alemanys, en Florian, va ser el nostre enxaneta, tot el grup feia la pinya, i un cop dalt, vam treure el baix que l’aguantava, i entre tots el vam mantenir sobre la pinya!

Després vam visitar el Casal de la Festa Major.  Vam veure el drac, els gegants, nans, etc.  I un vídeo que explica diferents moments de la festa.

Després de dinar, al parc de Sant Julià, l’alumnat acollidor i l’alumnat alemany van fer un fi de festa al Flipping Park de Vilafranca.  Un final bonic per a una setmana molt especial!  En guardarem bon record!