Cantània a l’Auditori de Vilafranca 2023

Aquesta tarda hem viscut un dels moments més inoblidables i espectaculars! Cantar davant d’un auditori ple, acompanyats d’una orquestra amb una directora magnífica!

Hem gaudit de la 32a edició de la Cantània amb el títol “Les portes del món” que l’alumnat de sisè ha ofert a l’Auditori Municipal Maria Rosa Juncosa de Vilafranca.

La Sara, una nena cega de set anys, vol veure té el somni de veure el món. I la seva àvia i el seu pare li preparen un viatge sense sortir de l’edifici, com si fos la volta al món en 80 dies (rodalies). Hem recorregut un llarg viatge en tren pels diferents continents i fins i tot, per la Lluna.  La Sara pot veure el món amb tota la seva diversitat i, a més a més, ajuda al seu pare a obrir el cor per copsar la riquesa humana.

Un gran i emocionant viatge!

La Cantània – Memorial Josep Anton Casas de Música a l’Escola, és un esdeveniment musical i pedagògic que aplega totes les escoles de la Vila i algunes de la comarca en el seu final d’etapa de primària. Ens ha encantat participar-hi!

Enhorabona per l’actuació i per tota la feina prèvia!

Gràcies, alumnat, mestres i famílies per compartir-ho amb nosaltres!

La música transforma i obre portes!