8 de març, dia de la dona

Amb motiu de la celebració del dia 8 de març, el dia de la dona, els i les alumnes de tercer vam dissenyar un cal·ligrama on vam recollir aquelles característiques que descriuen les dones de la nostra vida. Lluitadores, valentes, resilients, unides… van ser algunes de les paraules més anomenades. També vam tenir l’oportunitat de conèixer dones referents de diferents àmbits com la ciència, l’astronomia, la tecnologia, l’educació o l’escriptura.
Aquesta activitat que s’engloba dins la programació de llengua catalana i literatura, en la qual estem treballant la poesia, també ajuda el nostre alumnat a prendre consciència de les problemàtiques presents a la societat, i a esdevenir persones compromeses i respectuoses.