Activitats extraescolars

Per motius enfront a la pandèmia COVID-19,  l’AFA i l’Escola han optat, per seguretat, crear grups bombolla on pactin quina extraescolar volen fer com a grup. Aquest curs no es farà piscina de migdia, ja que no es                        pot assegurar els grups bombolla.

Descripció d’activitats que es feien altres cursos (orientatiu):

Ballem: Activitat dirigida als infants de p3, p4 i p5. “Ballem” consisteix en jocs musicals amb diferents modalitats de ball i diferents ritmes.

Funky: Un estil que no passa de moda amb música actual he pensat per aquells infants que els hi agradi el ball, el moviment i les coreografies. Es treballa l’expressió corporal, la coordinació i el sentit del ritme. Dos dies a la setmana.

Multiesport: És una activitat pensada perquè els més petits es puguin iniciar a la pràctica esportiva a través del joc. Hem trobat adient que fos una monitora del menjador de Dovella Serveis la que faci aquesta activitat, proporcionant professionalitat i proximitat a la vegada. Els dies de pluja es faran activitats a l’interior amb suport visual (els Jocs d’hivern, olimpíades, esports artístics…). A partir de 1r fins a 3r passa a dir-se iniciació esportiva.

Iniciació esportiva: Anant des dels estesos futbol o bàsquet, passant per l’atletisme, i fins als jocs tradicionals, en aquesta modalitat per a nens i nenes una mica més grans, continuarem aprofundint en alguns esports i construint els seus fonaments motrius, des d’una perspectiva lúdica i recreativa centrada en les seves necessitats.
Hem trobat adient que fos una monitora del menjador de Dovella Serveis la que faci aquesta activitat, proporcionant professionalitat i proximitat a la vegada. Els dies de pluja es faran activitats a l’interior amb suport visual ( els Jocs d’hivern, olimpíades, esports artístics…).

Escacs: A càrrec de l’escola d’escacs Miguel Illescas. Aquesta activitat fa alguns anys ja es feia a l’escola i enguany s’ha tornat a programar a petició de les famílies. A principi de curs es farà una trobada amb les persones que desenvoluparan l’activitat.

Futbol: entren a la lliga de l’esport escolar. Compartiran pista però els partits es jugaran a Miralletes i a Zafra els dies que coincideixin partits a casa. Els partits es juguen els divendres i en cas dels petits els dissabtes. Dos dies a la setmana. http://webnova.xinoxano.org/?page_id=300

Expressió Corporal. Ho gestionarà la mateixa associació que cada any. Com que les edats són complicades per a treballar tècniques expressives, textos, interpretacions, etc… Ens proposen que si hi ha molts nens d’una edat, partir el grup i fer simultàniament l’activitat, per exemple, un grup de 1r sols i un grup de p4 i p5 junts que s’anirien trobant de tant en tant per fer coses en grup gran. També passaria amb el grup dels grans del dimecres.

Escalada: Aquesta activitat es farà al rocòdrom Magnesi del carrer Gabriel i Galan. Aquesta activitat NO COMPTA AMB ACOMPANYAMENT. Les famílies haureu de recollir als infants a l’escola i portar-los a l’activitat. L’horari permet fer grups tancats de l’escola i poder demanar beca esportiva. Si l’activitat es fa al rocòdrom per lliure, no hi ha opció a beca.

Anglès: Activitat a càrrec de l’empresa Mish Mash. Es treballarà l’idioma d’una manera vivencial i lúdica i amb grups d’edat diferents per poder atendre millor les seves necessitats educatives. A principi de curs es farà una trobada amb les persones que desenvolupen l’activitat. Aquesta activitat ha estat consensuada amb l’escola i portada a terme a petició de les famílies.