Activitats extraescolars

Benvolgudes famílies,

El passat 27 de juny el consell escolar va aprovar les activitats previstes per aquest curs 2018/2019.

A continuació podeu veure la graella d’activitats, les edats i els preus:

Activitats a l’escola

Activitats fora de l’escola

ATENCIÓ: l’activitat d’escalada no té acompanyament

Descripció d’activitats:

Ballem: Activitat dirigida als infants de p3, p4 i p5. “Ballem” consisteix en jocs musicals amb diferents modalitats de ball i diferents ritmes.

Funky: Un estil que no passa de moda amb música actual he pensat per aquells infants que els hi agradi el ball, el moviment i les coreografies. Es treballa l’expressió corporal, la coordinació i el sentit del ritme. Dos dies a la setmana.

Multiesport: És una activitat pensada perquè els més petits es puguin iniciar a la pràctica esportiva a través del joc. Hem trobat adient que fos una monitora del menjador de Dovella Serveis la que faci aquesta activitat, proporcionant professionalitat i proximitat a la vegada. Els dies de pluja es faran activitats a l’interior amb suport visual (els Jocs d’hivern, olimpíades, esports artístics…). A partir de 1r fins a 3r passa a dir-se iniciació esportiva.

Iniciació esportiva: Anant des dels estesos futbol o bàsquet, passant per l’atletisme, i fins als jocs tradicionals, en aquesta modalitat per a nens i nenes una mica més grans, continuarem aprofundint en alguns esports i construint els seus fonaments motrius, des d’una perspectiva lúdica i recreativa centrada en les seves necessitats.
Hem trobat adient que fos una monitora del menjador de Dovella Serveis la que faci aquesta activitat, proporcionant professionalitat i proximitat a la vegada. Els dies de pluja es faran activitats a l’interior amb suport visual ( els Jocs d’hivern, olimpíades, esports artístics…).

Escacs: A càrrec de l’escola d’escacs Miguel Illescas. Aquesta activitat fa alguns anys ja es feia a l’escola i enguany s’ha tornat a programar a petició de les famílies. A principi de curs es farà una trobada amb les persones que desenvoluparan l’activitat.

Futbol: entren a la lliga de l’esport escolar. Compartiran pista però els partits es jugaran a Miralletes i a Zafra els dies que coincideixin partits a casa. Els partits es juguen els divendres i en cas dels petits els dissabtes. Dos dies a la setmana. http://webnova.xinoxano.org/?page_id=300

Expressió Corporal. Ho gestionarà la mateixa associació que cada any. Com que les edats són complicades per a treballar tècniques expressives, textos, interpretacions, etc… Ens proposen que si hi ha molts nens d’una edat, partir el grup i fer simultàniament l’activitat, per exemple, un grup de 1r sols i un grup de p4 i p5 junts que s’anirien trobant de tant en tant per fer coses en grup gran. També passaria amb el grup dels grans del dimecres.

Escalada: Aquesta activitat es farà al rocòdrom Magnesi del carrer Gabriel i Galan. Aquesta activitat NO COMPTA AMB ACOMPANYAMENT. Les famílies haureu de recollir als infants a l’escola i portar-los a l’activitat. L’horari permet fer grups tancats de l’escola i poder demanar beca esportiva. Si l’activitat es fa al rocòdrom per lliure, no hi ha opció a beca.

Anglès: Activitat a càrrec de l’empresa Mish Mash. Es treballarà l’idioma d’una manera vivencial i lúdica i amb grups d’edat diferents per poder atendre millor les seves necessitats educatives. A principi de curs es farà una trobada amb les persones que desenvolupen l’activitat. Aquesta activitat ha estat consensuada amb l’escola i portada a terme a petició de les famílies.

Atenció: els dies i hores d’aquesta activitat són susceptibles a canvis si l’organització d’espais i l’empresa ho requereixen. Hem intentat ser al màxim de curosos amb aquesta informació, tan bon punt en tinguem confirmació us la farem arribar. http://mishmashbarcelona.com/

Totes i cadascuna d’aquestes activitats es posaran en marxa, sempre que hi hagi un mínim de 8 alumnes per activitat. El compromís de participació en una activitat és trimestral i en cas de baixa voluntària, s’haurà de pagar tot el trimestre.

Quan i com ens inscrivim a les activitats extraescolars?

Les inscripcions seran del dia 12 al 28 de setembre. Més enllà d’aquesta data els cobraments seran mensuals encara que els infants comencin a mitjan mes.

En aquest enllaç trobareu el formulari per a la inscripció de les activitats extraescolars d’aquest curs:  https://goo.gl/forms/TncnPlTJFL4D6VWh1

Un cop omplert el formulari, ens posarem en contacte amb vosaltres perquè ompliu i signeu els papers corresponents.

Subvencions

Per altra banda, a les famílies de 1r a 6è que s’inscriguin a les activitats esportives programades (totes excepte anglès), sapigueu que en aquest enllaç es detallen els barems per a demanar una subvenció esportiva per a l’activitat a què s’inscriguin.

Així que tinguem tota la informació i documentació necessària enviarem un altre correu per a informar-vos de com procedir.

Piscina al migdia

Us recordem també que Dovella Serveis també ofereix l’activitat de piscina els dimecres al migdia i que aquesta activitat també té opció a beca esportiva.

Per tal de fer arribar la info a tothom, hem penjat l’oferta de les activitats a la porta de l’escola.

Gràcies i bona entrada de curs!

L’Equip d’Extraescolars