Instal·lacions

La nostra escola està ubicada en un edifici de quatre plantes.

A la planta principal, disposem de diferents espais variats com: el menjador, els despatxos de gestió i la paret verda vertical.

També hi ha un gimnàs on es realitza les sessions d’Educació Física, psicomotricitat i extraescolars.

A la primera planta, hi trobem la sala de música, una sala de reunions, sala d’ordinadors-mediateca i els vestuaris.

A la següent planta hi ha les aules d’Infantil i les de Cicle Inicial, que han estat actualitzades recentment, i una terrassa amb un sorral.

A la tercera planta trobem les aules de Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària, un laboratori i una aula de Cultura Visual, així com l’aula d’anglès i una sala polivalent.

A la darrera planta, hi ha el pati, nascut d’un projecte realitzat per tota la comunitat escolar.