Calendari del curs

INICI DE CURS: 6 de setembre de 2023

DARRER DIA DE CURS: 21 de juny de 2024

VACANCES ESCOLARS I DIES FESTIUS:

Primer trimestre (6 de setembre-20 de desembre)

11 de setembre (festiu Diada)

25 de setembre (tenim un dia festiu de la Mercè que cau en diumenge i es mou a dilluns)

12 i 13 d’octubre (pont per festiu El Pilar)

1 de novembre (festiu Tots Sants)

6, 7 i 8 de desembre (pont de la Constitució)

Nadal: del 20 de desembre del 2023 al 7 de gener de 2024, ambdós inclosos.

Segon trimestre (8 de gener-22 de març)

12 de febrer (festiu per Carnaval)

Setmana Santa: del 23 de març a l’1 d’abril de 2024, ambdós inclosos.

Tercer trimestre (2 d’abril-20 juny)

17 de maig (festiu Pasqua granada)

Les dates de lliure disposició del centre aprovades per consell escolar són: 13 d’octubre, 7 de desembre, 12 de febrer i 17 de maig

JORNADA CONTINUADA (de 9h a 13h)

Primer trimestre: 20 de desembre

Tercer trimestre: Del 5 al 21 de juny

Horari lectiu: 9-13h.

Menjador: 13-15h.

ADAPTACIÓ DE I3

Pensem que els primers dies d’incorporació dels infants al nou escenari educatiu mereix especial atenció i és per això que es realitzarà una adaptació esglaonada  que ajudi als més petits a anar coneixent i fent-se seva la nova situació i el nou entorn físic, relacional i emocional per anar trobant estratègies acompanyats de les famílies i les mestres. Amb això aconseguirem una acceptació positiva de la nova situació, fent protagonistes als nens i nenes d’aquest procés.

Des del centre tenim consciència de la necessitat d’aquesta adaptació dels infants i de les famílies i per tant adoptem una postura d’apropament, sensibilitat, confiança i comprensió.

Dimecres 6 de setembre venen de 10 a 12 sempre acompanyats d’una persona adulta. Per tenir un primer contacte amb les mestres i els espais de l’escola.

Dijous 7, divendres 8, dimarts 12, dimecres 13 i dijous 14: Les Enxanetes vindran a l’escola en dos torns per conèixer la classe, les mestres, els altres companys/es, les joguines, el pati… Entraran a l’aula acompanyats d’una persona adulta i quan l’infant estigui tranquil o tranquil·la i/o les mestres ho creguin convenient, el familiar haurà d’acomiadar-se de l’infant

5è dia:  Divendres 15 de setembre

Aquest serà l’últim dia que farem un horari diferent a l’habitual. L’horari serà de 9h a 13h, tot el grup-classe.

Aquests dies d’adaptació no hi haurà servei d’acollida ni menjador per a les Enxanetes.

Dilluns 18 de setembre

A partir del dilluns 18 de setembre vindran a l’escola tot el grup d’Enxanetes. Entraran amb els seus acompanyants a l’escola i els familiars els deixaran a l’aula on els esperarà la tutora i la tècnica d’educació infantil (TEI). Els familiars, després d’uns minutets, s’hauran d’anar acomiadant dels infants. A poc a poc anirem reduint aquest temps de comiat.