Calendari del curs

INICI DE CURS: 13 de setembre de 2021

DARRER DIA DE CURS: 22 de juny de 2022

VACANCES ESCOLARS I DIES FESTIUS:

Primer trimestre

24 de setembre (festa local a Barcelona, La Mercè)

12 d’octubre (festiu El Pilar)

1 de novembre (festiu Tots Sants)

6 de desembre (festiu La constitució)

7 de desembre (festiu lliure disposició aprovat per Consell Escolar)

8 de desembre (festiu, Dia de la Immaculada Concepció)

Nadal: del 23 de desembre al 7 de gener de 2022, ambdós inclosos.

Segon trimestre

28 de febrer (dilluns de Carnaval, festiu de lliure disposició aprovat per Consell Escolar)

Setmana Santa: del 11 d’abril al 18 d’abril de 2022, ambdós inclosos.

Tercer trimestre

3 de juny (festiu lliure disposició aprovada pel Consell Escolar)

6 de juny (festa local a Barcelona, Pasqua Granada)

JORNADA CONTINUADA (de 9h a 13h)

22 de desembre intensiva 9-12.30 a l’escola i fins a les 15h al menjador

Del dia 7 de juny al 22 de juny de 2022, ambdós inclosos de 9-13h a escola i fins a les 15h al menjador.

ADAPTACIÓ DE P3

Pensem que els primers dies d’incorporació dels infants al nou escenari educatiu mereix especial atenció i és per això que es realitzarà una adaptació esglaonada  que ajudi als més petits a anar coneixent i fent-se seva la nova situació i el nou entorn físic, relacional i emocional per anar trobant estratègies acompanyats de les famílies i les mestres. Amb això aconseguirem una acceptació positiva de la nova situació, fent protagonistes als nens i nenes d’aquest procés.

Des del centre tenim consciència de la necessitat d’aquesta adaptació dels infants i de les famílies i per tant adoptem una postura d’apropament, sensibilitat, confiança i comprensió.

1r dia:     Dilluns 13 de setembre

Les Enxanetes vindran a l’escola el dia 13 de setembre en dos torns per conèixer la classe, les mestres, els altres companys/es, les joguines, el pati…Sempre acompanyats d’un adult.

2n, 3r i 4rt dia:     Dimarts 14,   dimecres 15  i  dijous  16 de setembre

Es faran tres torns. Els infants, aquests tres dies entraran a l’aula acompanyats d’un adult i quan l’infant estigui tranquil i/o les mestres ho creguin convenient, el familiar haurà d’acomiadar-se de l’infant. Aquests primers dies l’infant estarà a l’escola una hora aproximadament, per realitzar, tal i com hem esmentat amb anterioritat, una adaptació individual,  esglaonada i progressiva.

5è dia:  Divendres 17 de setembre

Aquest serà l’últim dia que farem un horari diferent a l’habitual. L’horari serà de 9h a 12.30h, tot el grup-classe. A la tarda no hi haurà escola per als alumnes de P3.

Aquests dies d’adaptació no hi haurà servei d’acollida ni menjador per a les Enxanetes.

Dilluns 20 de setembre

A partir del dilluns 20 de setembre vindran a l’escola tot el grup d’Enxanetes. Entraran amb els seus acompanyants a l’escola i els familiars els deixaran a l’aula on els esperarà la tutora i la tècnica d’educació infantil (TEI). Els familiars, després d’uns minutets, s’hauran d’anar acomiadant dels infants. A poc a poc anirem reduint aquest temps de comiat.