Premsa. Notícies

Articles:

El Periódico. LA PLAÇA QUE VA NÉIXER NACIÓ DURA. Dimecres, 2 de febrer de 2015. Col·laborem amb el veïnat donant la nostra opinió.

El Periódico. COLEGIO EN PROCESO DE TRANSFORMACIÓN EN SANT MARTÍ. Dijous, 19 de gener de 2017.  La nostra Escola, va ser escola formadora.

Diario Vasco. TABAKALERA ACOGE EL CONGRESO INTERNACIONAL ARTE, ILUSTRACIÓN Y CULTURA VISUAL EN EDUCACIÓN INFANTIL. Dimecres, 28 de juny de 2017. La nostra escola participa amb el treball conjunt d’Anna Majó.

Articles online:

Betevé.  ESTUDIEN OBRIR EL TRÀNSIT A L’ENTORN PACIFICAT DE L’ESCOLA DOVELLA. Divendres, 23 de març de 2024

Betevé. EL SOROLL I LA CONTAMINACIÓ COMPLIQUEN LA VENTILACIÓ DE LES AULES PER EVITAR CONTAGIS. Dimecres 16 de setembre de 2020.

Betevé. L’ESCOLA DOVELLA, ES QUEDA, PER ARA, SENSE UN ESPAI EXTERIOR OFERT PER L’AJUNTAMENT EN UN INICI DE CURS. Dijous 10 de setembre de 2020.

Betevé. FAMÍLIES DE L’ESCOLA DOVELLA DENUNCIEN LA CONTAMINACIÓ A L’ENTORN DEL CENTRE.  Dijous 19 de desembre de 2019.

Barcelona + sostenible. MARATÓ DE L’ESTALVI ENERGÈTIC.   Dijous 9 de maig de 2019.

Butlletí 273 de l’Associació de veïnes i veïns de Clot-Camp de l’Arpa. EL PATI DE L’ESCOLA DOVELLA: UN SOMNI FET REALITAT.  Juny de 2018.

Betevé. L’ESCOLA DOVELLA ESTRENA CAMÍ ESCOLAR, EL 17È AL DISTRICTE. Dijous 19 de febrer de 2015.

L’equip de la Betevé treu a la llum un problema generalitzat a la ciutat de com la contaminació acústica i la pol·lució ens afecten amb les mesures establertes davant el COVID-19.

L’equip de la Betevé transmet el treball de la Comissió Respira de l’escola amb l’objectiu de reduir la contaminació que hi ha entorn al nostre centre. Dijous 19 de desembre de 2019.

L’equip de Sant Martí de la Btv fan una visita a la nostra escola a partir del guardó que vam rebre de Barcelona Innovació Educativa pel projecte Transformació del Pati Escolar. Dimecres 8 de maig de 2019 (Minut 3:03 fins al 3:56)

La nostra Escola ha estat guardonada amb el Premi Barcelona d’Innovació Educativa 2019, per el projecte “Transformació i cocreació del pati de l’Escola Dovella”. 25 de març de 2019.

La nostra Escola participa en la trobada Sostenir la innovació  educatica: què necessiten els docents per garantir la transformació? per la Fundació Jaume Bofill i Per l’Educació Responc (edubarometre.cat). 12 d’abril de 2018.

L’Escola participa en les Jornades d’Innnovació Pedagògica, Una mirada calidoscòpica, amb Projectes de transformació i co-creació del pati de l’escola

L’Escola col·labora en Coeduacció al Pati amb Bones Pràctiques per la Participació de les Dones 2016. 22 de septembre de 2016

L’Escola Dovella disposa d’un nou camí escolar. Festa d’inauguració amb el grup musical xiula. 13 de febrer de 2015

L’escola Dovella ens recomana La Clau Secreta de l’Univers. 9 de maig de 2014

L’escola Dovella de Barcelona inaugura una nova secció al “Clicka’t” que es diu “Llibres al món”. Què hi trobareu? Trobarem recomanacions de llibres i lectures per a totes les edats; també veurem com algunes escoles ens deixen un llibre perquè una altra escola el reculli; i, fins i tot, esperem que vosaltres ens feu recomanacions a tots els nens i nenes que ens escolten o ens veuen. Per tant, ja ho sabeu, si heu llegit algun llibre molt interessant i ens el voleu recomanar, entreu a la pestanya Participeu! i expliqueu-nos-ho. Aquesta setmana el Nil i l’Oriol de l’escola Dovella de Barcelona deixen el llibre “La clau secreta de l’univers”. Quina escola el recollirà?

Els nostres infants formen part dels Tallers abz d’Arquitectura.