Menjador escolar

El temps de migdia és un temps i un espai social i educatiu. Està atès i gestionat per l’empresa Dovella Serveis Escolars SL

El nostre personal de menjador forma part de l’equip d’escola, i coneix i està d’acord amb la línia pedagògica i el projecte educatiu de centre.

El servei de menjador disposa de cuina pròpia. La comunitat escolar (AFA, mestres, monitors/es…) ha fet una aposta per una alimentació sana i equilibrada i amb una opció clara per un menjar ecològic i de proximitat.

A l’hora de dinar els nens i les nenes reben una atenció personalitzada, familiar.

L’infant ha de veure que el/la monitor/a no és només qui li serveix el dinar i el vigila al pati, sinó algú proper, que es preocupa per ell, i en té cura.

Per més informació consulteu la web de Dovella Serveis Escolars.