Horari General

• Matí: 9h a 12:30 h.
  • Tarda: 15h a 16:30 h.*
  • Entre el 13 i el 22 de juny es fa horari lectiu només de matí

* Obrim 10 minuts abans per facilitar la sortida d’Infantil.

Pel que fa a horaris, entrades, sortides…

És important que tinguem cura de la puntualitat, a les entrades, i sortides ja que permet iniciar i acabar  les activitats amb més tranquil.litat .

Al matí i al migdia tots entren i surten per la porta del carrer Mallorca.

A la tarda. Obrirem la porta a les 16.20h per les famílies d’infantil i ara com a novetat també les famílies dels grups de Cavall Fort (1r) i Correfoc (2n) pugeu a recollir als infants a les seves aules a les 16.25. Els Xanquers/es (3r) faran la sortida de la tarda des del vestíbul de l’escola i les famílies heu d’entrar per recollir-los. Per facilitar una bona circulació pel vestíbul us recordem que cal entrar per la porta de la dreta i sortir per la de l’esquerra.

Fins a 3r necessitem l’autorització de la família per deixar als infants marxar sols a casa.

Tingueu present que la mestra ha d’estar pendents dels nens i nenes. Els grups de 4rt, 5è i 6è surten pel Passatge Puigmadrona. Us demanem que entre tots i totes fem un esforç per agilitzar la sortida.

Horari de patis i esmorzars

Recordar-vos que és important esmorzar a casa i portar a l’escola un petit àpat per arribar amb més tranquil·litat a l’hora de dinar. Els esmorzars han de ser saludables i els embolcalls respectuosos amb el medi ambient.

INFANTIL de 10 a a10:30h (aprox).
BLOC I (1r,2n,3r) de 10:45 a 11:15h
BLOC II (4t,5è i 6è) de 11:15 a 11:45h

Proposta d’esmorzar saludable: entrepà, fruita, bastonets, tortetes, dins d’una carmanyola amb el nom marcat.