Informació extraescolars

Benvolgudes famílies,

Ja hi tornem a ser! Esperem que hagueu passat un bon estiu i us desitgem un bon inici de curs. Des de l’AMPA tenim moltes ganes de retrobar-vos i d’oferir un munt d’activitats interessants durant aquest nou curs.

Trobareu tota la informació necessària per començar el curs clicant al següent full informatiu. A continuació us detallem els punts més importants:

– Servei despertador: de 8 a 9h del matí, des del primer dia.

– Servei ludoteca: de 16:30 a 17:30h, des del primer dia.

– Extraescolars: inscripcions obertes fins el 15 de setembre. Inici de les extraescolars el 3 d’octubre.

Recordeu que per fer ús dels serveis anteriors és imprescindible pagar la quota de l’AMPA, que són 30 € per família i curs. Teniu fins el dia 1 d’Octubre per fer el pagament.

Per qualsevol dubte estarem encantats d’ajudar-vos a ampa@doctorferrer.cat

L’AMPA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *