Benvinguda curs 20-21

Iniciem un nou curs, amb algunes incerteses però carregats d’il·lusió i amb ganes de retrobar-nos i tornar a sentir la màgia d’aprendre plegats.
Estem convençuts que aquest curs serà enriquidor per a tots.

Beques i ajuts

• Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

S’ha obert el termini per sol·licitar les BEQUES destinades als alumnes que presenten una necessitat específica de suport educatiu derivada d’una  discapacitat o trastorn greu de la conducta que reben algun suport privat extern a l’escola.
Les… Llegeix més»

Matícula nous alumnes

Benvolgudes famílies,
Avui ha sortit publicada la llista d’alumnes admesos a l’escola, i s’inicia, per tant, el procés de matriculació.
Us adjuntem una infografia on s’especifiquen els passos a seguir per formalitzar la matrícula del vostre fill/a. Heu de descarregar, omplir, signar i  enviar, abans del dimecres dia 15 de juliol, els documents que hi trobareu (fitxa de dades bàsiques, fitxa mèdica, i autoritzacions).
En cas que no pugueu enviar els documents per correu electrònic, podeu passar per l’escola qualsevol dia de 9 a 1.
Restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte al telèfon 938305377, al correu electrònic doctorferrer@doctorferrer.cat o presencialment, a la secretaria del centre, en horari de matí.

Beques de menjador curs 20-21

Objecte de la convocatòria:

L’objecte de la convocatòria és l’atorgament d’ajuts individuals per a la utilització del servei escolar de menjador a alumnes escolaritzats en els nivells d’ensenyament obligatori i en el segon cicle d’educació infantil de la comarca del Bages.

Imports de l’ajut:

Es garantirà un import diari de l’ajut del 100% o del 50% del preu del menjador (màxim 6,33 €/dia), en funció dels llindars de renda i les puntuacions fixades a les bases de la convocatòria. L’import del 50% és possible que s’incrementi fins al 70%, condicionat a la disponibilitat pressupostària en el moment anterior a concessió de l’ajut.

Presentació de la sol·licitud:

La sol·licitud es presentarà prioritàriament de manera telemàtica, aquí.

Si no ho podeu fer de manera telemàtica, podeu passar per l’Ajuntament d’Artés a recollir el formulari de sol.licitud, i si us cal ajuda per omplir-la, demanar hora a l’educadora social.

Per venir al centre a entregar la documentació per sol.licitar la beca de menjador per al curs 20-21 cal demanar cita prèvia.

Comiat del curs

Ha estat un curs diferent i avui ens acomiadem amb regust estrany. Avui viuríem moments emotius, plens de llàgrimes, abraçades i somriures de complicitat. No ens cansarem de treballar per aconseguir que el retorn al setembre torni a ser màgic.

“Ens retrobarem a l’escola, per continuar fent ESCOLA”.

La Festa del Doctor Ferrer

GUANYADORS DEL CONCURS

Hola famílies,

La comissió de festes de l’escola, juntament amb els membres del grup EL FUGITI, hem valorat els vostres vídeos presentats i després de les votacions tant ajustades, finalment hem decidit obtar per donar 4 premis.

El guanyadors i guanyadores són:

• vídeo 4: Miquel i Júlia C.R.
  • vídeo 5: Oleguer C.U.
  • vídeo 9: Iker V.P.
  • vídeo 10: Arnau C.O.

Cliqueu l’enllaç per accedir al SITES de la #FestaDoctorFerrer2020 per veure tots els vídeos.

Corrandes

Durant aquesta setmana hem rebut molts missatges amb les vostres corrandes. A l’escola tenim uns músics excel·lents.

En aquest vídeo podeu veure un petit resum.

La comunitat participa

Durant aquest dies de confinament famílies, alumnes, docents i tots el personal de l’escola participa en diferents activitats i reptes col·lectius. En aquest article podeu veure un petit resum.