Preinscripció curs 2021-2022

Aviat, en aquesta secció, trobareu tota la informació sobre la preinscripció i les portes obertes.

Preinscripció:

• Dates de preinscripció: (pendent de confirmació)
  • Formulari de preinscripció: (pendent d’actualització)
  • Normativa i barem: (pendent d’actualització)

Els pastorets

Els alumnes han preparat l’obra dels Pastorets. Enguany, no la podem veure en directe tots plegats, però no volíem deixar de compartir amb vosaltres el resultat de tot l’esforç i la il·lusió dels alumnes i dels mestres.

En directe:

6è A
6è B
En directe (Streaming) a les 9:15h aprox. En directe (Streaming) a les 11:15h aprox.

Gravacions:

6è A
6è B
Gravació de la representació de divendres 18 de desembre Gravació de la representació de divendres 18 de desembre

Benvinguda curs 20-21

Iniciem un nou curs, amb algunes incerteses però carregats d’il·lusió i amb ganes de retrobar-nos i tornar a sentir la màgia d’aprendre plegats.
Estem convençuts que aquest curs serà enriquidor per a tots.

Beques i ajuts

• Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

S’ha obert el termini per sol·licitar les BEQUES destinades als alumnes que presenten una necessitat específica de suport educatiu derivada d’una  discapacitat o trastorn greu de la conducta que reben algun suport privat extern a l’escola.
Les… Llegeix més»

Comiat del curs

Ha estat un curs diferent i avui ens acomiadem amb regust estrany. Avui viuríem moments emotius, plens de llàgrimes, abraçades i somriures de complicitat. No ens cansarem de treballar per aconseguir que el retorn al setembre torni a ser màgic.

“Ens retrobarem a l’escola, per continuar fent ESCOLA”.

La Festa del Doctor Ferrer

GUANYADORS DEL CONCURS

Hola famílies,

La comissió de festes de l’escola, juntament amb els membres del grup EL FUGITI, hem valorat els vostres vídeos presentats i després de les votacions tant ajustades, finalment hem decidit obtar per donar 4 premis.

El guanyadors i guanyadores són:

• vídeo 4: Miquel i Júlia C.R.
  • vídeo 5: Oleguer C.U.
  • vídeo 9: Iker V.P.
  • vídeo 10: Arnau C.O.

Cliqueu l’enllaç per accedir al SITES de la #FestaDoctorFerrer2020 per veure tots els vídeos.

Corrandes

Durant aquesta setmana hem rebut molts missatges amb les vostres corrandes. A l’escola tenim uns músics excel·lents.

En aquest vídeo podeu veure un petit resum.

La comunitat participa

Durant aquest dies de confinament famílies, alumnes, docents i tots el personal de l’escola participa en diferents activitats i reptes col·lectius. En aquest article podeu veure un petit resum.