TERCERA TROBADA DE LA XARXA TERRITORIAL DE TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA

Ahir, com equip impulsor de l’XTTE (Xarxa Territorial de Transformació Educativa), vam assistir a una trobada a Blanes.

La sessió es va iniciar fent el recull de les estratègies pròpies dels diferents centres en el desplegament del currículum i ens van demanar que a final de curs tornem a donar la nostra visió al respecte. A continuació en Joel Aranda del CRP del Gironès i expert en avaluació, ens va fer una exposició sobre aquest tema i la importància d’alinear significats dins la comunitat educativa.

En aquesta ocasió vam fer incidència en el vector d’universalitat del nou Currículum i en vam poder fer una mica de debat.

Pel que fa a pràctiques d’altres centres, l’escola Quermany de Pals ens va explicar el treball que fan sobre les emocions i l’IE Lloret de Mar com han obert les portes del centre a la comunitat educativa després de la pandèmia.

Vam acabar la jornada a l’escola Quatre Vents de Blanes on vam poder veure les seves instal·lacions i com porten a terme el treball per ambients. Vam poder compartir moltes idees i reflexionar sobre l’organització i la pràctica educativa als nostres centres.

Estem molt contentes de poder participar en aquestes trobades i nodrir-nos, com escola, de les experiències d’altres centres i d’altres docents.

Equip Impulsor XTTE de l’Escola Doctor Arruga