BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2020-2021!

Benvolgudes famílies,

Tot l’equip de professionals de l’escola Doctor Arruga hem treballat de valent per tenir a punt l’obertura del centre el proper dilluns 14 de setembre. Ens trobem davant d’un curs diferent, on ens hem hagut d’adaptar a la situació complicada que estem vivint. És per això que hem hagut d’organitzar-nos d’una manera diferent a altres cursos per tal de seguir totes les indicacions i instruccions rebudes des dels Departaments d’Educació i Salut.

Us demanem que ens retorneu signada la declaració responsable del Departament d’Educació. En cas de disposar de signatura electrònica, la podeu retornar al correu electrònic de l’escola b7000263@xtec.cat o en format paper el primer dia d’escola al/a la tutor/a del/de la vostre/a fill/a. En el cas que no us sigui possible imprimir-la, el/la tutor/a  us en lliurarà una còpia en format paper per a retornar-la signada urgentment el dia següent.

En aquests enllaços us  podeu descarregar la d’educació infantil o bé la d’educació primària:

DECLARACIÓ RESPONSABLE ED. INFANTIL

DECLARACIÓ RESPONSABLE ED. PRIMÀRIA

En el següent enllaç podreu trobar el nostre Pla d’actuació en el marc de la pandèmia Covid19 – curs 2020-2021. Val a dir que tots els canvis organitzatius i pedagògics que inclou són exclusius per aquest curs i que estarem amatents a les noves indicacions que vagin arribant des de les autoritats educatives i sanitàries.

PLA D’ACTUACIÓ ESCOLA DOCTOR ARRUGA – Curs 2020-2021

També hem elaborat unes infografies per a cada grup estable per ajudar en l’organització d’aquest inici de curs:

INFORMACIONS INICI DE CURS – EI3

INFORMACIONS INICI DE CURS – EI4

INFORMACIONS INICI DE CURS – EI5

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 1r

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 2n

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 3rA

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 3rB

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 4t

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 5èA

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 5èB

INFORMACIONS INICI DE CURS – EP 6è

Tenim moltes ganes de rebre de nou a tot el nostre alumnat. Entre tota la comunitat educativa, segur que farem un bon equip i Junts seguirem Fent Escola!

CONVOCATORIA AJUTS ECONÒMICS INDIVIDUALS DE MENJADOR. CURS 2020-2021

Us informem que el Consell Comarcal del Baix Empordà ha publicat les bases reguladores de la convocatòria per a la concessió d’ajuts econòmics individuals de menjador escolar per a l’alumnat escolaritzat a la comarca per al curs 2020-2021.
Podeu trobar tota la informació clicant aquest enllaç:

AJUTS DESPLAÇAMENT 2019-2020

Us informem que ES REPRÈN EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DELS AJUTS DE DESPLAÇAMENT D’AQUEST CURS 2019-2020
D’acord amb l’article 9 del Reial decret 537/2020, de 22 de maig, us informem que es reprèn el termini de presentació de les sol·licituds d’ajut econòmic individual de desplaçament per al… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Recordeu que cal evitar els desplaçaments, per tant, presenteu la sol·licitud de manera telemàtica en la mesura que us sigui possible. Pel que fa a l’alumnat de P3 a 5è que ja està matriculat al centre, la promoció és automàtica. Properament i com cada any, us farem arribar el document de la confirmació de plaça on es podran actualitzar les dades si s’escau o comunicar qualsevol incidència.

MASCARETES PER A TOT L’ALUMNAT DE L’ESCOLA

Gràcies a una iniciativa de l’Ampa amb l’ajuda de l’Ajuntament, el proper diumenge 3 de maig es repartiran mascaretes infantils per a tot l’alumnat de la nostra escola.

Moltes gràcies per la iniciativa i per vetllar per la seguretat dels nens i les nenes de l’escola.

NOU ESPAI AULA VIRTUAL – ESCOLA DOCTOR ARRUGA

Benvolgudes famílies,
Us presentem el nou espai d’aula virtual de la nostra escola creat especialment pel moment complicat que estem vivint. La intenció és d’afavorir la comunicació entre els/les mestres i els/les vostres fills/es.

Hi trobareu un espai per a cada tutoria, enllaços als blogs d’anglès… Llegeix més»

MISSATGE DE L’EQUIP DIRECTIU – 20/3/2020

Benvolgudes famílies,
En aquests dies tan difícils, esperem que estigueu bé i amb bona salut.  Avui ja fa una setmana del tancament de l’escola i som conscients que estem vivint un moment excepcional i que aquest, segons paraules del Conseller d’educació Sr. Bargalló, es pot allargar.
Ara… Llegeix més»