no terrorisme
Comptador de visiteslogo_en21_centres_horitzontal_300pxKIDS PAU

DIA 18/10/2019 – VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,
EL DIVENDRES 18 D’OCTUBRE DE 2019 s’ha convocat una jornada de vaga general a Catalunya. Per tal de respectar l’ús dels nostres drets com a treballadors i treballadores, us informem que aquest dia quedarà afectada la normalitat de les activitats lectives ja que no podrem garantir l’atenció adequada dels… Llegeix més»

JORNADES ERASMUS+ CUENCA 2019

L’Enric Torras, director de l’escola va assistir, els dies 26 i 27 de setembre, a les jornades Erasmus+ organitzades pel Sepie a la Universitat de Castella-La Manxa de Cuenca. A les jornades hi van assistir unes 500 persones en representació de les escoles de Catalunya… Llegeix més»

REUNIÓ INFORMATIVA GENERAL – Curs 2019-2020

L’equip directiu de l’escola va convocar, el dimarts 24 de setembre, a totes les famílies a una reunió informativa general per explicar l’organització, la renovació pedagògica i les principals novetats d’aquests curs que tot just comença.
Volem agrair moltíssim a totes les famílies que us vau… Llegeix més»

REUNIONS INFORMATIVES D’INICI DEL CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies,
Adjuntem la publicitat referent a les reunions informatives d’inici de curs.
Aquest any com a novetat, farem una reunió informativa general per explicar diferents aspectes de l’escola el dimarts 24 de setembre a les 16.45h. Normalment l’equip directiu donava aquesta informació a cada reunió de… Llegeix més»

COMIAT CURS 2018-2019

Avui 21 de juny de 2019, últim dia d’aquest curs, hem fet la cloenda de la Setmana Cultural “Pati de colors” on durant el matí, els i les alumnes i les seves famílies han pogut veure la feinada feta al pati durant tota la setmana.… Llegeix més»

TROBADA ESCOLANOVA21 A LA NOSTRA ESCOLA

Dijous 30 de maig, es va realitzar a la  nostra escola l’última trobada d’aquest curs de la Xarxa Empordà del Projecte Escolanova21. Ens vam reunir els equips impulsors de les escoles d’aquesta xarxa juntament amb les dues formadores que ens han acompanyat els darrers dos… Llegeix més»

ACTIVITATS BEGUR SOTAIGUA

Aquesta setmana es porten a terme diferents activitats mediambientals amb tots les i els alumnes de l’escola. És una iniciativa que organitza l’Associació de Comerç i turisme (ACiT) amb el suport de l’Ajuntament de Begur, la Generalitat de Catalunya i altres entitats vinculades al projecte.
Us… Llegeix més»

PROGRAMA 194 RÀDIO ARCA- Dijous 23 de maig a les 12.05

Avui dijous 23 de maig, Ràdio Begur 97.7 fm, emetrà el programa 194 de Ràdio Arca.
Hi participaran:
P4   ENDEVINALLA………………..Hugo
P5  EL PETIT INVESTIGADOR ……..Feder i Sílvia
CI  LES PLANTES
3r  VISITA A ULLASTRET
4t  PROJECTE DE MEDI
5è  PROJECTE LIPDUB
6è  ENDEVINALLES I ACUDITS

CONVOCATÒRIA DE VAGA – 16/5/2019

Benvolgudes famílies,

Us informem que les organitzacions sindicals USTEC-STES, CCOO,I-CSC, ASPEPC, CGT i UGT, han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament per al dia 16/maig/2019, de 0 a 24 hores, que s’adreça a:

-Personal docent funcionari i interí del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
-Personal docent, funcionari i interí, i personal laboral destinats en centres educatius de titularitat i gestió del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
-Personal docent (funcionari, interí i laboral) de centres de titularitat municipal a Catalunya.

Referent a la nostra escola, la previsió és que podrem atendre a tot l’alumnat amb relativa normalitat. Si no hi ha cap canvi, no caldrà decretar serveis mínims.

Rebeu una salutació,
Enric Torras

ACTIVITAT A 6È – ASSOCIACIÓ POTS

Fomentar activitats extraescolars inclusives per a persones amb discapacitat física o intel·lectual és l’objectiu de l’Associació POTS. L’entitat treballa per fer visible aquest col•lectiu, a través d’accions de conscienciació, i també per promoure activitats que ajudin a la socialització dels seus usuaris, compartint espais de… Llegeix més»

PROGRAMA 193 RÀDIO ARCA

Us convidem a escoltar el programa número 193 de Ràdio Arca.
Hi participaran:
P4 Endevinalla……………….Nízar
P5 El petit investigador……..Fernanda i Marc
1r Treball de Begur
2n Diàleg inventat
3r Visita a la Granja Sués
4t Embarbussaments
5è i 6è Poemes
Esperem que us agradi!

SANT JORDI 2019

Avui, durant tota la jornada escolar, hem fet diferents activitats per celebrar el Dia de Sant Jordi. Des de l’escola, volem agrair a l’Ajuntament de Begur i a l’Ampa de l’escola la seva implicació i ajuda durant tota la jornada. També, a totes les famílies… Llegeix més»

VACANCES DE SETMANA SANTA

Benvolgudes famílies,

Us recordem que del 15 al 22 d’abril (ambdós inclosos), l’escola romandrà tancada degut al  període de vacances de Setmana Santa. Tornarem a l’activitat el dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi.
Desitgem que passeu uns dies de vacances fantàstics!

INICIEM EL TREBALL AMB EL PROGRAMA SCRATCH A CICLE SUPERIOR

A cicle superior dedicarem 6 sessions a treballar amb la plataforma Scratch. L’objectiu és iniciar els nens i nenes en el llenguatge de programació utilitzant un entorn didàctic i lúdic. És el primer pas per introduir en el futur, activitats relacionades amb la robòtica educativa de manera més continuada. Dedicarem dues sessions a la descoberta dels principals elements del programa (personatges, escenaris, blocs…) i tot seguit 4 sessions a resoldre els reptes plantejats.

CREACIÓ DE LA VISIÓ DE CENTRE-FAMÍLIES

El dimarts 9 d’abril, les famílies de manera voluntària van participar en una dinàmica organitzada per l’escola dins del marc de les actuacions previstes en el projecte d’Escolanova21 per tal de dissenyar, entre tota la comunitat educativa,  la visió de centre per encaminar cap al… Llegeix més»