ESTRENEM NOVA CALDERA DE BIOMASSA

L’Ajuntament de Begur en col·laboració amb la Diputació de Girona, ha tirat endavant un projecte a l’escola Doctor Arruga i al Pavelló Municipal per tal d’instal·lar una nova caldera de biomassa més sostenible per a la calefacció dels dos espais.
Després d’alguns mesos de gestions i… Llegeix més»

CELEBRACIÓ DIA DE LA PAU 2020

El dijous 30 de gener ens vam trobar tot l’alumnat, mestres i famílies de l’escola al pati d’educació infantil per celebrar el Dia Escolar de la Pau i la No Violència.
Moltes gràcies a la feina de tots els cursos de l’escola que van decorar l’escenari,… Llegeix més»

PROGRAMA 200 RÀDIO ARCA – Dijous 30 de gener a les 12.05h

Us convidem a escoltar un nou programa de Ràdio Arca a la sintonia de Ràdio Begur 97.7 fm el dijous 30 de gener a les 12.05h del migdia.
Hi participaran:
P4…..ENDEVINALLES…..Àlex i Gerard
P5…EL PETIT INVESTIGADOR…..Samuel
1r…PER MI LA PAU ÉS…
2n…UTILITZEM EL PROGRAMA CLASS DOJO!
3r…BONA CUINA
4t…ENGLISH PROJECT “The dog”
5è…CURIOSITATS… Llegeix més»

PROGRAMA 199 RÀDIO ARCA – Dijous 16/1 a les 12.05h

Avui podeu escoltar un nou programa de Ràdio Arca a la sintonia de Ràdio Begur. Un programa fet per tot l’alumnat de l’escola i que avui hi participen:
P4……Endevinalles…..Jan
P5…..Petit investigador…..Isabella
1r…..El meu Nadal
2n….Projecte “Amb els animals no tot s’hi val”
3r…Bona cuina….May i Alba
5è…Entrevista: David Rodríguez
6è…Curiositats
Esperem que us… Llegeix més»

NADAL A L’ESCOLA DOCTOR ARRUGA!

Aquests últims dies abans de vacances hem volgut celebrar el Nadal a l’escola i ens ho hem passat molt bé!
El dia 11 de desembre vam organitzar juntament amb la Llar d’Infants Ses Falugues una Parada Solidària per recaptar fons per La Marató de Tv3. Estem… Llegeix més»

PROGRAMA 198 RÀDIO ARCA – Dijous 5 de desembre

Us recordem que avui a les 12.05h podreu escoltar el programa 198 de Ràdio Arca a la sintonia de Ràdio Begur 97.7 fm.
Hi participaran:
P4   ENDEVINALLA…………………………Ona
P5   EL PETIT INVESTIGADOR…………Pol
1r   EL MONSTRE MENJA-TINTES
2n  CANTEM UNA NADALA
3r   BONA CUINA…………………..Marc i Blai
4t   ESTIUET DE SANT MARTÍ
6è  PROJECTE ERASMUS
5è … Llegeix més»

ENGEGAT EL PROJECTE LECXIT!

Un curs més, en col·laboració amb la Fundació Pallach, iniciem el projecte Lecxit per promoure el gust per la lectura entre els alumnes que hi participen. Enguany 7 alumnes, persones voluntàries i el coordinador del Projecte, en Toni Bonfill, desenvolupen l’activitat tots els dimecres de… Llegeix més»

PROGRAMA 197 de RÀDIO ARCA – Dijous 21-11-2019 a les 12.05h

Ja tenim a punt el programa d’avui de Ràdio Arca a la sintonia de Ràdio Begur 97.7 fm
Hi participen:
ENDEVINALLES P4…………….Jan i Arnau
EL PETIT INVESTIGADOR P5…………Pau
EXCURSIÓ A TORRENT……………….1r
RODOLINS DE TARDOR………………2n
BONA CUINA 3r…………………………..Juliet i Marc
ENTREVISTA ELENA MESTRES………5è
CURIOSITATS D’ANIMALS………………6è

Esperem que us agradi!

ESCOLA SOLIDÀRIA: RECOLLIDA D’ALIMENTS

Us animem a participar a les iniciativa solidària de Recollida d’Aliments en col·laboració amb l’Ajuntament de Begur i el Banc d’Aliments per ajudar a les famílies més desfavorides.
El punt de recollida també serà a la nostra escola (zona entrada consergeria) del 2 al 19 de… Llegeix més»