LA NEUS CANYELLES ES JUBILA!

La nostra companya Neus Canyelles va arribar a la nostra escola un llunyà setembre de l’any 1998. Gairebé 25 anys d’activitat docent i moltes vivències compartides amb l’alumnat, mestres i famílies. Ha estat un plaer compartir aquests moments amb tu, Neus.

Tots i totes et desitgem molta felicitat en aquesta nova etapa que comences avui que de ben segur podràs omplir de noves experiències i molts viatges per conèixer l’altra meitat del món que et falta per descobrir.

Una abraçada!

1. Ghizlene karadja

Elle va nous manqués ,Mes enfants l’aimes beaucoup… je la remercie pour tout l’effort qu’elle a fait avec les élèves et Younès aussi , bisous . Salutation ghiz.

2. Wilma

Moltes gràcies per tot el que has fet per l’alumnat! Espero que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa de la teva vida! Sophia says that she’ll miss you a lot and wants you to teach her English! Una abracada, Wilma