DECORACIÓ DE TARDOR ALS PASSADISSOS

Tenim tots els passadissos ben decorats de tardor. Al pis de dalt podreu veure un projecte molt interessant relacionat amb el vi on tot l’alumnat de cicle inicial i mitjà han elaborat penjolls de raïms i els alumnes de cicle superior han construït vàries màquines relacionades amb el projecte que es poden veure exposades al passadís. També, l’alumnat de 4t han fet un racó de poesia davant del suro de la seva classe.

El passadís d’educació infantil el trobareu decorat amb núvols i pluja. Aquest curs, les famílies hi són molt presents. A la trobada d’inici de curs, cadascú va decorar el nom del seu fill o filla, i juntament amb una fotografia  familiar, ens acompanyen en el dia a dia.

Us convidem a entrar a l’escola i veure el goig que fa amb la decoració de tardor.

RAÏMS                                                                                     MAQUINÀRIA

PASSADÍS D’EDUCACIÓ INFANTIL

RACÓ DE POEMES DE TARDOR DE 4t