DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

El dia 30 de gener vam celebrar el DENIP (Dia escolar de la No-violència i la Pau). Al llarg del matí, tots els cicles van fer tallers i activitats relacionades amb aquest tema.

A les 16h, vam obrir les portes de l’escola a les famílies per compartir un acte de cloenda. Aquest acte va començar amb la lectura d’un manifest sobre la Pau i els seus símbols per part dels nois i les noies de 6è. A continuació, l’alumnat de 5è va recitar el poema “El meu desig” de l’autor i mestre de l’escola Marc Boix. Tot seguit, l’alumnat de cicle mitjà va cantar la cançó “Somnis d’Infant” de Tomàs Gonzàlez on a la part final, els nens i les nenes d’educació infantil i cicle inicial van llençar avions de paper amb símbols de la pau.