NOU ESPAI AULA VIRTUAL – ESCOLA DOCTOR ARRUGA

Benvolgudes famílies,

Us presentem el nou espai d’aula virtual de la nostra escola creat especialment pel moment complicat que estem vivint. La intenció és d’afavorir la comunicació entre els/les mestres i els/les vostres fills/es.

Hi trobareu un espai per a cada tutoria, enllaços als blogs d’anglès i música, comunicats externs, actualitat i recursos, moltes propostes on-line i altres enllaços molt interessants.

A més, si entreu a la vostra classe hi trobareu les propostes i activitats del/de la vostre/a tutor/a. A Educació Infantil hi trobareu l’enllaç de cada setmana mentre que a primària haureu d’utilitzar el Google Classroom que us donarà accés a moltes aplicacions com el Googledocs, Drive, Hangouts Meet…que seran molt útils a l’hora de proposar i fer les activitats i fer-ne la correcció si s’escau. També podreu posar les vostres fotos i videos a l’espai “Penja la teva foto o video”, serà divertit!

Alumnes i famílies, tot l’equip de mestres us enviem una abraçada gegant. Us trobem molt a faltar!