LA CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR SEGUIRÀ OBERTA FINS AL 20 DE MAIG

Benvolgudes famílies,

us recordem que el dia 25 d’abril de 2016 es va iniciar la convocatòria per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador per a l’alumnat escolaritzat a la comarca per al curs escolar 2016-2017. La data límit de presentació de les sol·licituds serà el 20 de maig de 2016.

Les persones interessades a demanar l’ajut, hauran d’emplenar la sol·licitud i lliurar-la, juntament amb la documentació requerida, al centre docent on es matriculi l’alumne/a o al registre d’entrada del Consell Comarcal (de 9:00 h a 14:00 h i de dilluns a divendres). La direcció del centre disposa d’exemplars impresos de la sol·licitud.

Us recordem també que aquelles famílies que facin seguiment a Serveis Socials hauran de tramitar-les als Serveis Socials amb l’educadora de referència. I hauran de posar-se en contacte al telèfon 639028243 per demanar cita. El termini de presentació de sol·licituds és del 25 d’abril fins el 20 de maig. No s’agafarà cap sol·licitud sense entrevista prèvia.

Trobareu més informació a la pàgina del consell comarcal:

ACCÈS A LA CONVOCATÒRIA – CONSELL COMARCAL