JOCS TRADICIONALS A L’ESCOLA

El dia 9 de maig a les 3 de la tarda, l'”Asociación cultural Antequerana del juguete tradicional” va presentar i promoure a tots els alumnes de primària diferents jocs tradicionals. La demostració va anar a càrrec del campió mundial de baldufa acrobàtica, el Sr. Gerardo Montero Rivera, que va mostrar de manera espectacular la seva habilitat amb la baldufa. Els nens i nenes van poder disfrutar d’un bon espectacle alhora que van conèixer diferents jocs tradicionals.

Donem les gràcies als membres de l’associació per oferir-nos de manera desinteressada aquesta profitosa activitat.

Podeu veure totes les fotos a:

FOTOS JOCS TRADICIONALS

20160509_153530