PARADA MARATÓ DE TV3 2022 – HEM RECAPTAT 637,22 EUROS!

Estem molt contents d’informar-vos que amb l’activitat “PARADA SOLIDÀRIA PER LA MARATÓ DE TV3” que vam portar a terme el dimecres 14 de desembre durant tot el matí a la zona del mercat de Begur, es va recaptar la quantitat de 637,22 euros.

Aquesta activitat la vam organitzar conjuntament l’Escola Doctor Arruga i la Llar d’Infants Ses Falugues. Tot l’alumnat dels dos centres educatius van elaborar detalls de Nadal que s’oferien a la parada solidària a canvi d’una aportació voluntària. Els i les alumnes de cicle superior es van encarregar de la gestió de la parada.

Aquí podeu veure unes fotografies:

Moltes gràcies a totes les persones que van fer una aportació.

Som una escola solidària!