CONVOCATÒRIA DE VAGA – 16/5/2019

Benvolgudes famílies,

Us informem que les organitzacions sindicals USTEC-STES, CCOO,I-CSC, ASPEPC, CGT i UGT, han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament per al dia 16/maig/2019, de 0 a 24 hores, que s’adreça a:

-Personal docent funcionari i interí del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
-Personal docent, funcionari i interí, i personal laboral destinats en centres educatius de titularitat i gestió del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
-Personal docent (funcionari, interí i laboral) de centres de titularitat municipal a Catalunya.

Referent a la nostra escola, la previsió és que podrem atendre a tot l’alumnat amb relativa normalitat. Si no hi ha cap canvi, no caldrà decretar serveis mínims.

Rebeu una salutació,
Enric Torras