ACTIVITAT A 6È – ASSOCIACIÓ POTS

Fomentar activitats extraescolars inclusives per a persones amb discapacitat física o intel·lectual és l’objectiu de l’Associació POTS. L’entitat treballa per fer visible aquest col•lectiu, a través d’accions de conscienciació, i també per promoure activitats que ajudin a la socialització dels seus usuaris, compartint espais de lleure amb persones que no tenen discapacitat.

Aquest divendres 10 de maig, representants de l’associació i en Boris, amb una discapacitat física, han fet tot un treball de conscienciació amb els nostres alumnes. la primera part de l’activitat ha estat una xerrada i un debat que tenia com a eix principal l’esport adaptat. a la segona part de l’activitat, els i les alumnes de sisè han pogut experimentar al pavelló i practicar diferents esports adaptats, alguns amb cadira de rodes.

Donem les gràcies a l’associació Pots de Palamós i a l’Ajuntament de Begur per fer possible aquesta activitat a la nostra escola. Ha estat molt i molt interessant!

Us deixem l’enllaç de les fotografies de l’activitat:

ACTIVITAT ASSOCIACIÓ POTS – SISÈ CURS