Xerrada: Internet segura

Des de la Comissió Mixta Pedagògica hem organitzat una xerrada a càrrec de Joan Carles Victoria, agent de l’Oficina de Relacions amb la Comunitat de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra, el proper divendres 1 de desembre a l’Escola Consol Ferré de 15 a 16:30h.

Els objectius de la xerrada són:
– Informar sobre els perills que es poden trobar els menors navegant per Internet.
– Explicar els avantatges i desavantatges que pot tenir navegar per Internet pels menors mentre utilitzen el telèfon mòbil, tauleta electrònica o videoconsola.
– Explicar les qüestions legals i la normativa vigent: Continguts nocius i continguts il·legals.
– Oferir consells bàsics sobre: Contrasenya, infoxicació, mals usos del telèfon mòbil dels menors, el xat i la missatgeria instantània, sexting i grooming, bullying (Assetjament escolar) i webcam.
– Facilitar eines i recursos als educadors, mares i pares per tal que puguin col·laborar en la tasca de prevenció dels perills d’Internet.
– Oferir diversos contactes d’ajuda i suport.
Per poder assistir a la xerrada, heu d’inscriure-us al següent formulari, teniu temps fins al 29 de novembre:
Us hi esperem!