Setmana del residu mínim

Benvolgudes famílies,

La setmana vinent celebrem la Setmana del Residu Mínim. Durant la setmana es faran un seguit d’activitats relacionades amb el medi ambient.
A part de les activitats que es celebraran a l’escola, hem pensat que durant la setmana tot l’alumnat pugui portar a terme dos accions:
1. Vindre a l’escola utilitzant un mitjà de transport no contaminant (bicicleta, a peu, patinet, etc.)
2. Portar esmorzars evitant tot aquell aliment que tingui plàstic (envoltoris, tetrabricks, bosses de plàstic, etc.)
Esperem, en la mesura de la vostra possibilitat, la màxima col·laboració de la comunitat educativa.
Moltes Gràcies.