School to School 22-23

Enguany és el 8è curs que la nostra escola participa amb moltes ganes al programa School to School, on es fa un intercanvi de materials entre una escola de primària d’Espanya i una escola de reforç de la Fundació Vicente Ferrer a la Índia.

L’alumnat de 5è seguirà participant al projecte amb el tema d’aquest curs: Un món millor. A través d’aquest intercanvi, el programa cerca que les xiquetes i els xiquets coneguen realitats diferents de la seva, prenguen consciència de les desigualtats i aprenguen valors de solidaritat, justícia social i corresponsabilitat davant les problemàtiques socials i ambientals globals. Un valors que recullen l’Agenda 2030 i els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Ja han començat a preparar les activitats que enviaran a l’Índia per a que puguen vore els seus companys de l’escola N. P. KUNTA School.