Recerkids

Ja tenim enllestit el pòster amb el que participem a la VI edició del Programa Recerkids, en aquesta ocasió dedicada a la biodiversitat i a la ornitologia.
Els textos han esta elaborats per l’alumnat de 4t i els criteris gràfics utilitzats per dissenyar el cartell també és resultat de la seua elecció.

Recerkids és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat.

Per què hem fet aquest treball d’investigació?
Les persones no sempre som conscients del mal que fem al medi. Hem fet aquest treball per conèixer més els ocells i reunir informació sobre com afecten, amb els anys, les accions humanes sobre l’hàbitat a l’evolució de la població d’ocells.

Com que teníem curiositat per saber com investiguen els científics, hem seguit la seva forma de treballar.

Amb el mètode científic hem conegut una mica més el nostre entorn i hem après formes de col·laborar en la conservació i protecció dels hàbitats.

Pensem que aquest treball proporcionarà més consciència sobre el respecte al nostre entorn natural que és una bona manera d’ajudar les poblacions d’ocells del bosc de ribera

EDICIÓ 2022