NOUS PODCASTS!

Mitigar les baralles pel futbol a l’hora del pati

Autoria:  Alaitz Fernández (4t), Basma Taktak (5t) i Martina Martos (6t)

Data: 28/03/2023

Per què es barallen les persones quan juguen a futbol al pati de l’Escola? Què podrÍem fer per mitigar aquestes discussions? Parlem amb alumnes i amb mestres de l’Escola per conèixer la seva opinió i quines són les propostes.

La gestió dels lavabos de l’Escola

Autoria: Brayan Simancas (4t), Roger García (4t), Rihanna Franch (5t), Joan Antó (5t), Ferran Rodríguez (6t) i Jan Navarro (6t).

Data: 28/03/2023

Com viu l’alumnat de la Comunitat de Grans la gestió dels lavabos? Un primer grup de reporters s’ha plantejat si les normes d’ús són les més adequades i un segon grup ha preguntat a la persona a càrrec del manteniment del material dels lavabos el per què d’algunes decisions que aixequen certa polèmica.  Descobreix-ho escoltant aquest podcast.

Posem límit al plàstic a l’escola

Autoria: Nayara Hernández (4t), Hannah Aguilar (5t) i Unai Hermano (6t)

Data: 28/03/2023

Com podem posar límit al plàstic que generem a l’hora d’esmorzar?. Com està afectaqnt aquest plàstic a l’Escola? Per què se’ns fa més fàcil portar plàstic que no carmanyola? Hem preguntat a algunes persones de la Comunitat de Grans que en pensen. De vbon segur les respostes que escoltareu en aquest podcast us faran pensar.