Malbaratament dels esmorzars

Benvolgudes famílies,

des de l’escola us mostrem la nostra preocupació pel fet de trobar cada dia entrepans i esmorzars tirats a les papereres del pati de Primària. És molt important que parleu amb els vostres fills i filles sobre la necessitat d’esmorzar, cal valorar la quantitat i la varietat que heu de preparar ja que cada xiquet o xiqueta té unes necessitats diferents. El professorat de l’escola vetlla per evitar aquest malbaratament de menjars, en la importància d’esmorzar adequadament a casa o de retornar a la carmanyola allò que sobra.

Quan veiem les papereres d’aquesta manera ens és inevitable pensar en totes aquelles criatures que necessiten aquests aliments i per desgràcia no els tenen. Si us plau, parleu-ne a casa, és important.